Cel putin odata in viata, fiecare dintre noi ne-am gandit la formule magice catre succes si realizare antreprenoriala, cand stim ca singura modalitate reala este sa privim in fata efortul, dificultatile, calea de urmat si sa avem viziune.
Da, este foarte greu, multa munca, ore nedormite, sacrificii, dar asta este viata in stare pura. Pe de alta parte, haideti sa privim partea pozitiva: daca esti antreprenor, poti sa faci ceea ce iti doresti, in felul tau. Dar sa nu uitam ca exista un lucru fundamental, si-anume sa incepi de undeva. Ideile si oportunitatile nu se materializeaza din neant. Nu vorbesc din filme si nici din carti, cu toate ca povestea ce urmeaza este demna de a fi pusa cel putin intr-o carte.
In urma cu 27 de ani
, incepea istoria companiei cunoscuta astazi cu numele Grande Gloria Production. Ali Yildirir si-a ales drept a doua casa tara noastra, mai exact orasul Galati. A venit aici cu o valiza in care se gaseau: vise, ambitie, onestitate, verticalitate si viziune. Intotdeauna a pus pe loc fruntas, resursa umana pentru ca fara aceasta din urma, nu poti construi nimic durabil, astfel, astazi exista o mare familie numita Grande Gloria Production cu peste 700 de membri.
Drumul a fost uneori anevoios, insa planurile marete au fost mai puternice, astfel afacerea a devenit cu fiecare zi tot mai prospera, creand totodata si locuri de munca semnificative la nivel local. Pentru ca in timp ce fabricile noastre erau inchise, Grande Gloria Production deschidea fabrici!
Compania detine astazi 7 fabrici de produse alimentare si nealimentare, dintre care 6 in Romania, mai exact in localitatea Vanatori de langa Galati si o fabrica in Istambul.
De-a lungul timpului, a fost analizat in permanenta potentialul pietei, punand pret pe fiecare client final in parte si oferind calitate. In anul 1998 a fost efectuat primul export al companiei si astazi, compania exporta in 53 de tari de pe 4 continente, ajungand astfel sa fie o multinationala, cifra sa de afaceri pe anul 2019, fiind de nici mai mult, nici mai putin de 52 de milioane de euro. In portfoliul companiei sunt peste 3000 de clienti, peste 10.000 de puncte de vanzare si detine circa 70% din cota de piata ca producator Private Label.
Una dintre brandurile premium ale companiei este Hygienium, un brand cunoscut si apreciat pe piata de peste 7 ani, prin produsele sale dezinfectante si bactericide, ce detin aviz al Ministerului Sanatatii.
Hygienium este o prezenta activa pe piata si acest lucru se reflecta si in cota de piata inregistrata.
In actualul context, produsele Hygienium au devenit un aliat de incredere al familiilor dar si al companiilor, gama de produse acoperind o larga paleta, de la produse dezinfectante, la produse de curatenie si cosmetica.

Personal, utilizez aceste produse de cateva luni si pot spune cu tarie ca sunt produse de o calitate excelsa care au devenit parte a obiceiurilor noastre cotidiene, fara de tagada. Dintre toate, voi aminti doar doua dintre acestea pe care am ajuns sa le indragesc, si-anume lotiunea dermatologica pentru curatirea si hidratarea pielii sensibile, un produs excelent mai ales pentru mine care locuiesc la tara si am nevoie permanenta de ingrijirea mainilor si dezinfectantul universal, care tine in siguranta nu numai bucataria Arta Gustului ci si tot restul casei, fiind un produs multisuprafete.

In spatele acestor produse, este o echipa de specialisti care lucreaza neincetat in laboratorul Hygienium pentru ca produsele ce ajung pe piata sa fie de o calitate impecabila, noi si potrivite oricarei cerinte.
In aceasta perioada, in laboratoare se lucreaza la cateva linii de noi produse, o linie pentru industria de HoReCa si doua linii cosmetice de care noi femeile vom fi fericitele beneficiare. Abia astept sa va pot povesti mai multe si despre noile produse pe care curand le voi testa chiar la ele acasa.
Hygienium este prezent in aproape toate tarile din Uniunea Europeana, inclusiv pe doua dintre cele mai exigente piete: Cehia si Germania.
O a doua fabrica despre care vreau sa va vorbesc, este Grande Dolceria, o companie specializata in productia si comercializarea produselor de patiserie si panificatie.


Aici, retetele sunt selectionate cu multa atentie de catre echipa de productie, in asa fel incat pe mesele voastre sa ajunga produse delicioase si de calitate.
Sub umbrela acestui brand gasim mult iubita turta dulce, biscuiti, saratele, bezele, cozonaci, pufarinul copilariei, checuri, salam de biscuiti, rahat si multe alte produse. Asadar, indiferent ca vreti ceva bun pentru micul dejun, dejun, pentru serile in fata televizorului sau pentru acele momente in care aveti oaspeti si nu ati avut timp sa preparati un desert, Grande Dolceria este solutia!
Si pentru ca sosesc cu pasi repezi sarbatorile, sunt o buna idee pentru a le darui. Le puteti achizitiona in magazine sub brandurile Grande Dolceria, Cracky, Tusa Varvara, Grand Bazar si Happy Puffy.


Inafara fabricilor pe care le detine, Grande Gloria Production este importator, distribuitor, avand propria retea de distributie, exportator si furnizor al produselor sub marca proprie si producator al produselor Private Label, dar mai presus de toate este familia celor peste 700 de angajati.
O afacere de familie care a fost construita cu multa truda si pasiune, in care astazi sunt implicati si fiii Domnului Yildirir care au aceleasi calitati insuflate in familie: corectitudine, profesionalism, generozitate si empatie.
Si apropos de acest ultim lucru, compania este implicata in actiuni de CSR pentru ca se spune ca trebuie sa invatam sa dam inapoi din ceea ce primim. In acest sens, a fost fondata asociatia Gloria Education Found, o asociatie la inceput de drum dar care a finalizat deja doua proiecte si in actualul context al pandemiei, a sponsorizat catre spitale si asociatii produsele sale.
Printre beneficiari se numara: Spitalul Marie Curie, Spitalul de Boli Infectioase Galati, Spitalul Modular Elias, Asociatia Daruieste Viata, samd. Totodata produsele Hygienium se afla si in Cutia Bebelusului, proiect initiat de catre Asociatia Samas.
De-a lungul timpului, compania a fost premiata cu zeci de distinctii, eu voi mentiona doua dintre acestea, dupa cum urmeaza:
Premiul special pentru activitati de export, acordat de Consiliul National al IMM 2020
Best Awarness Development Strategy pentru brandul Hygienium – Excellence Hall of Fame 2020.
In incheiere as dori sa spun ca drumul parcurs de un antreprenor este mai important decat rezultatul final. Modalitatea prin care experienta drumului parcurs ne trasforma si ne cizeleaza, este de fapt adevaratul succes si avutia pentru ca succesul este ceea ce devii in timp, nu ceea ce obtii!